שי-גן גינות מעוצבות

שי גן - הופכים חלום למציאות

מערכות השקיה ודישון

סוגי מערכות השקיה

קודם חשוב להבין – ישנם כמה סוגים עיקריים של מערכות השקיה הזמינות עבור הגינה או הדשא שלכם. הנפוצה ביותר היא מערכת הספרינקלרים, המשתמשת במערך של ספרינקלרים וצינורות כדי לספק מים לגינה או למדשאה שלכם.מערכות השקיה ודישון המתקצעות משמשות ככלי ייחודי בידי גנן בקריות, המבצעות משימות אקטיביות ויעילות על מנת לספק צמחיה בריאה ופורה בגינה, יובילו לתוצאות יוצאות דופן ויעניקו לגן או חקלאי חוויות מותאמות אישית ואיכותיות.

זוהי הדרך היעילה והחסכונית ביותר להשקות את הצמחים שלכם, שכן ניתן להגדיר אותה לפעול בזמנים ספציפיים וניתן להתאים אותה לאזורים ספציפיים. אפשרות נוספת היא מערכת השקיה בטפטוף, המשתמשת בסדרה של צינורות כדי לספק מים לשורשי הצמחים שלכם. זוהי אפשרות מצוינת אם יש לכם גינה גדולה או מדשאה, שכן היא יכולה לספק את הכמות הנכונה של מים לכל צמח. לבסוף, אתם כמובן תוכלו גם להשתמש בצינור יד כדי להשקות ידנית את הצמחים שלכם, אבל לא לשם כך הגעתם לכאן, בכל מקרה היא יכולה להיות דרך מצוינת עבור גינות קטנות והשקיה מדויקת יותר.

מהם יתרונות והחסרונות:

כל אחת ממערכות ההשקיה הנ"ל מגיעות עם יתרונות וחסרונות משלה. לדוגמה, מערכות ספרינקלרים אוטומטיות יכולות להיות מאוד יעילות וחסכוניות, אך הן דורשות יותר זמן התקנה ותחזוקה.

  מערכות השקיה בטפטוף הן נהדרות עבור שטחים גדולים, אך הן עשויות להיות יקרות יותר. מצד שני, צינורות להשקיה ידנית זה גם אופציה, אך דורשת הרבה עבודה מצידכם, ולא בשביל זה התכנסנו כאן, נכון?

מערכות השקיה ודישון
מערכת השקייה לעציצים

למה צריך דשן?

דישון הוא חיוני כדי להבטיח שהצמחים שלכם יקבלו את כמות הנכונה של חומרים המזינים. לכן קודם כל צריך לקבוע את סוג הדשן המתאים ביותר לגינה שלכם. השלמת שלב השקיה ודישון במערכות השקיה המתקדמות מהווה חלק מהתהליכים המרכזיים בשיקום הגינה, מבטיחה תחזוקה יעילה ופריקה חדה של הצמחיה, ומספקת פתרונות מתקדמים למידה ופיתוח מרחב ירוק בלתי רגיל, השולבים את המפתח לשיקום מוצלח של הגינה.

 לאחר מכן, נצטרך לקבוע את כמות הדשן הדרוש ולפזר אותו בהתאם לצורך של אותם הצמחים. את זה נעשה תוך כדי הקפדת ערבוב הדשן לתוך האדמה. ולסיום נצטרך ולהשקות את האזורים כדי להבטיח שהצמחים יקבלו את כל החומרים שהם צריכים. 

חשוב לזכור שיותר מדי דשן עלול להזיק לא פחות מאשר המחסור שלו. דישון יתר עלול להוביל לצריבה של חומרים מזינים, מה שעלול לגרום לעלים להצהיב ולצמח להירקב ולבסוף למות. כדי להימנע מכך, חשוב לקרוא את ההוראות על אריזת הדשן ולעקוב בקפידה אחר ההוראות. בנוסף, אם אתם משתמשים בדשנים אורגניים, עדיף לדשן במרווחים המומלצים במקום בבת אחת. זה יבטיח כי חומרים מזינים ישוחררו לאט וכי הצמחים שלכם אינם מופרים יתר על המידה. איש מקצוע יידע במדויק כמה כל צמח וצמח שלכם צריך ומאיזה סוג דשן, כך שמומלץ במינימום להתייעץ עם אחד.

דברו איתנו! נדאג לכם לכל מה שצריך

דישון הגינה שלכם הוא חלק חשוב בגינון שיכול להיות לו יתרונות רבים. על ידי הבנת סוגי הדשנים השונים, היתרונות של דישון וכיצד לדשן נכון את הגינה שלכם, תוכלו להבטיח שהצמחים שלכם יישארו בריאים ויפים. צריכים עזרה? רוצים להתיעץ? מוזמנים ליצור קשר בלחצן הוואצפ או להשאיר פרטים בתחתית הדף ונשמח לעמוד לשירותיכם!

 

לכל אדם אשר רוצה להקים גינה יפה מושקעת ומעוצבת, יש לכם עסק, בית פרטי, צימר? אז זה בדיוק בשבילכם.

שתילת עץ לא נכון לדוגמא, יכול בכיף לעשות נזק לבית בגלל השורשים. כמו בכל מקצוע ישנם דקויות שלא ניתן לדעת אם לא עוסקים בתחום, איתנו תוכלו לקבל עבודה באיכות גבוה, מהירה ובלי כאב ראש. 

המחיר משתנה בין גינה לגינה. לא ניתן לקבוע מחיר בלי לראות את הגינה ולהבין את הצרכים שלכם. 

גינות קטנות מעוצבות
תחזוקה גינה

מאיתנו תקבלו ביצוע איכות מהגבוהים שיש

מאיתנו תקבלו רמת ביצוע איכות מהגבוהים שיש

דילוג לתוכן