שי-גן גינות מעוצבות

שי גן - הופכים חלום למציאות

התקנת תאורה לגינה

מאיפה מתחילים?

התקנת תאורת גינה יכולה להוסיף נופך של יופי ואלגנטיות לכל חלל חיצוני. כאן נסביר על השלבים הדרושים להתקנת תאורת גינה, סוגי התאורה השונים הזמינים והיתרונות של תאורת גינה.

סוגי תאורה: ישנם מספר סוגים שונים של תאורה זמינים לשימוש בגינה. תאורת מתח נמוך הפכה לפופולרית יותר ויותר לשימוש בגינה בשל היעילות האנרגטית והבטיחות שלה. תאורת LED היא גם אופציה מצוינת לגינות, שכן היא חסכונית יותר באנרגיה מתאורה מסורתית ומציעה מגוון רב יותר מבחינת הצבע. תאורת הלוגן ותאורת ליבון הן גם אפשרויות פופולריות לתאורת גינה, והן יכולות לספק אור בהיר יותר מתאורת LED או מתח נמוך.

היתרונות של תאורת גינה: התקנת תאורת גינה יכולה לספק מספר יתרונות לחלל החיצוני שלכם. תאורה יכולה לגרום לגינה שלכם להיראות אטרקטיבית יותר, לספק מרחב בטוח יותר למשפחתכם ולהעלות את ערך הבית שלכם. בנוסף, ניתן להשתמש בתאורת גינה כדי להדגיש תכונות מסוימות של הגינה שלכם, כגון בריכה או ערוגות פרחים. ניתן להשתמש בתאורת גינה גם כדי ליצור אווירה לילית ולספק מראה רך ומזמין יותר.בתהליך התקנת תאורת גינה, יש הזדמנות ייחודית להביא לידי חיים את יפים הטבע באמצעות תאורה מדויקת ומעוצבת, שתשדרג את אווירת הגינה ותקרב אליה איכות אסתטית שתשלב את עיצוב הגינה מעוצבת.

טיפים להפקת המקסימום מהתקנת התאורה: בעת התקנת תאורת גינה, חשוב לקחת בחשבון את האפקט הכולל שאתם רוצים להשיג. הקפידו לבחור גופים המתאימים לגודל ולצורת הגינה שלכם, והשתמשו בסוג החיווט הנכון עבור גופי התאורה שלכם. בנוסף, השתמש בעמעמים ובטיימרים כדי לשלוט בכמות האור בגינה שלכם, הציבו אורות בגבהים שונים כדי ליצור צללים והדגשים מעניינים ולבסוף, הקפידו להשתמש במגוון צבעים ומרקמים כדי ליצור אווירה ייחודית ומזמינה.

התקנת תאורה לגינה
התקנת תאורה לגינה

כיצד לתכנן תאורה לגינה?

כדאי לתכנן מראש היכן אתם רוצים תאורה, מאחר וכל אזור ואזור הוא שונה ודורש תאורה שונה.

למשל אזורי בישול או ישיבה, פינת מנגל מתחת לפרוגלה או מחוצה לה דורשים תאורה שונה מפינות ישיבה קטנות או שביל כניסה לבית והצמחייה שבגינה. תכנון אסטרטגי של התאורה יגרום לכל הגינה להראות מושלם במהלך הלילה יבליט את האזורים החשובים והחלקים השוליים יקבלו תאורה מעוממת יותר ואולי אף תאורה שלא תלויה בחשמל של הבית ועובדת על פנלים סולריים. תהליך שיקום הגינה נעזר בהתקנת תאורת גינה יקרא לחיים את החלל הירוק בשעות הערב, מעניק לו מראה מדהים ומזמין, ומוסיף ימים נוספים של פעילות והנאה למשתמשי הגינה.

בטיחות בגינה

כמובן שאסור לשכוח, שגופי התאורה הולכים להיות מורכבים בחוץ, כך שיש עוד גורמים רבים שצריך להתחשב בהם! כן בארץ לא יורד הרבה גשם אבל עדיין את הצמחים צריך להשקות, נכון? כך או כך גופי התאורה הולכים להירטב!

הבטיחות שלכם מעל הכל! לכן מומלץ לבחור איש מקצוע אמין ומנוסה שיבחר אך ורק את מוצרים האיכותיים ביותר תוך כדי שמירה על איטום מלא של החיבורים שלא יקרה אסון!

צריכים עזרה מקצועי או יעוץ ללא עלות? לחצו על כפתור הוואצפ בצד הדף או השאירו פרטים בטופס בתחתית הדף ואנחנו כבר אתכם!

לכל אדם אשר רוצה להקים גינה יפה מושקעת ומעוצבת, יש לכם עסק, בית פרטי, צימר? אז זה בדיוק בשבילכם.

שתילת עץ לא נכון לדוגמא, יכול בכיף לעשות נזק לבית בגלל השורשים. כמו בכל מקצוע ישנם דקויות שלא ניתן לדעת אם לא עוסקים בתחום, איתנו תוכלו לקבל עבודה באיכות גבוה, מהירה ובלי כאב ראש. 

המחיר משתנה בין גינה לגינה. לא ניתן לקבוע מחיר בלי לראות את הגינה ולהבין את הצרכים שלכם. 

גינות קטנות מעוצבות
תחזוקה גינה

מאיתנו תקבלו ביצוע איכות מהגבוהים שיש

מאיתנו תקבלו רמת ביצוע איכות מהגבוהים שיש

דילוג לתוכן