שי-גן גינות מעוצבות

שי גן - הופכים חלום למציאות

הקמת גינות מעוצבות

עיצוב גינה קפדני ומתוכנן

הקמת גינות מעוצבות היא דרך מצוינת להוסיף יופי וערך לבית או לעסק שלכם. בעזרת תכנון קפדני וצמחים נכונים תוכלו ליצור חלל חיצוני אטרקטיבי שיחזיק מעמד לאורך שנים.

לפני תחילת פרויקט גינון, חשוב לתכנן מה אתם רוצים להשיג.  אנו נמדוד את השטח איתו נעבוד וביחד נחליט כמה מהשטח יהפוך לגינה מפוארת.

נשקול את העיצוב של האזור: איזה סוג של צמחים ומאפיינים ייראו הכי טוב בחלל? חשבו מראש על איך תשתמשו בחלל, כמו אירוח או מנוחה ואנחנו נעזור לכם לבחור את הצמחים ומאפיינים השונים שיעבדו בצורה הטובה ביותר באזור שלכם וניצור תוכנית המבוססת על החלל והחזון שלכם.

התקנה: לאחר שנקבעה התוכנית נעבור לשלב הבא. נתחיל להקים גינה מעוצבת בהתאם לתוכנית שלכם, ייתכן שנצטרך לנקות את השטח מצמחים ופסולת קיימים. אם יש לכם שטח גדול, ייתכן שנצטרך להביא כלים כבדים כדי לשתול צמחים ולהתקין מאפיינים גדולים יותר. ולכם ישאר רק להקפיד ולעקוב אחר ההוראות לטיפול בצמחים, כגון כמה מים ואור שמש הם צריכים לצמיחה מיטבית (או להשאיר את האחזקה לנו ולחסוך לעצמכם את הכאב ראש).התקנת תאורת גינה היא חלק בלתי נפרד מעיצוב גינה מושלם, וניתן להשתמש בה כדי להדגיש אלמנטים ייחודיים בגינה, ליצור מסלולים מוארים, או פשוט להוסיף אווירה נעימה.

תחזוקה: לאחר השלמת פרויקט הגינון שלכם, חשוב לתחזק אותו כראוי. תחזוקה שוטפת, כגון חיתוך ועשבים, תעזור לשמור על הצמחים שלכם בריאים ואטרקטיביים. כמובן שיהיה עליכם לדשן ולהשקות את הצמחים על פי הצורך. בנוסף, חשוב לפקוח עין על כל שינוי בסביבה שעלול להשפיע על הצמחים שלכם, כגון בנייה חדשה או שינויים באקלים. (כאב ראש כבר אמרנו?) יצירת גינה מעוצבת יכולה להיות תהליך מתגמל ומהנה. עם תכנון ותחזוקה קפדניים, הגינה שלכם יכולה להיות תוספת יפה לבית או לעסק. שקלו את המרכיבים השונים של תהליך הקמת גינה מעוצבת והקפידו לעשות את המחקר שלכם לפני שמתחילים או כמובן תתייעצו איתנו בעלי מקצוע של 30 שנה בתחום הקמה ותחזוקת גינות מעוצבות. עם הגישה הנכונה, אתם יכולים ליצור מרחב חיצוני מהמם שתנהנו ממנו במשך שנים רבות.

 

הקמת גינות מעוצבות
הקמת גינות מעוצבות

בחירה הצמחים הטובים ביותר עבורך

לאחר התוכנית נקבעה, הגיע הזמן לבחור את הצמחים והתכונות שירכיבו את הגינה המעוצבת שלכם. קחו בחשבון את האקלים והסביבה המקומיים בבחירת צמחים, שכן זה יעזור להבטיח שהצמחים שתבחרו מתאימים לאזור ויוכלו לשגשג בביתם החדש, כמובן אתם לא חייבים לעשות את זה לבד ואפילו עדיף לדבר איתנו כדי לקבל התוצאה הטובה ביותר, האינטרנט לא יכול להיות תחליף של נסיון. 

תחקרו על סוגי הצמחים והמאפיינים השונים הזמינים באזור שלכם ותקבעו אילו הם הטובים ביותר עבור פרויקט הגינון שלכם. לאחר מכן, אתם יכולים לקבל את הצמחים מהמשתלות המקומיות או באינטרנט ואנחנו נשמח לכוון אתכם בבחירה ורכישה הצמחים במחיר והאיכות הטובה ביותר. הקפידו לקבל מספיק צמחים כדי לכסות את השטח במלואו בהתאם לתוכנית  ולמקם את הצמחים במיקומים הנכונים ובסוג האדמה הנכון. 

אבל באמת - אין שום סיבה לעשות את זה לבד

בתור אנשי מקצוע של-30+ שנה בתחום אנו כבר יודעים כל מה שרק צריך לדעת כאשר מקימים גינה איכותית. נוכל לא רק לחסוך לכם זמן והרבה כאב ראש, אבל גם הרבה מאוד כסף. על תשכחו הזמן שלכם יקר! לכם הולך לקחת הרבה יותר זמן מאשר לנו להקים את אותו הדבר. שלא נדבר על כלים שלא זמינים בכל בית בישראל וככל הנראה גם לא אצלכם.

נשמח לעמוד לשירותכם אנו זמינים בלחצן הוואצפ בצד שמאל למטה וגם ניתן להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

לכל אדם אשר רוצה להקים גינה יפה מושקעת ומעוצבת, יש לכם עסק, בית פרטי, צימר? אז זה בדיוק בשבילכם.

שתילת עץ לא נכון לדוגמא, יכול בכיף לעשות נזק לבית בגלל השורשים. כמו בכל מקצוע ישנם דקויות שלא ניתן לדעת אם לא עוסקים בתחום, איתנו תוכלו לקבל עבודה באיכות גבוה, מהירה ובלי כאב ראש. 

המחיר משתנה בין גינה לגינה. לא ניתן לקבוע מחיר בלי לראות את הגינה ולהבין את הצרכים שלכם. 

גינות קטנות מעוצבות
תחזוקה גינה

מאיתנו תקבלו ביצוע איכות מהגבוהים שיש

מאיתנו תקבלו רמת ביצוע איכות מהגבוהים שיש

דילוג לתוכן